brind me to life.jpg

How can you see into my eyes like open doors?
(你怎麼那麼輕易的就看穿我)
Leading you down, into my core
(引領你進入我得內心)
Where I've become so numb, without a soul
(我已經變得沒有感覺,沒有了靈魂)
My spirit's sleeping somewhere cold
(我的靈魂在嚴寒中沉睡著)
Until you find it there, and lead it, back, home
(直到你找我的靈魂,引領他,回, 家)
Wake me up inside
(從靈魂深處喚醒我)
Wake me up inside
(從靈魂深處喚醒我)
Call my name and save me from the dark
(呼喚我的名,將我從黑暗中救起)
Bid my blood to run
(令我血液開始流動)
Before I come undone
(在我毀滅前)
Save me from the nothing I've become
(解救我免於化為虛無)
Now that I know what I'm without
(現在我明白我失去了什麼)
You can't just leave me
(你不能就這麼離開我)
Breathe into me and make me real
(給了我呼吸,讓我感受到真實)
Bring me to life
(帶領我重生)
Wake me up inside
(從靈魂深處喚醒我)
Wake me up inside
(從靈魂深處喚醒我)
Call my name and save me from the dark
(呼喚我的名,將我從黑暗中救起)
Bid my blood to run
(令我血液開始流動)
Before I come undone
(在我毀滅前)
Save me from the nothing I've become
(解救我免於化為虛無)
Bring me to life
(帶領我重生)
Bring me to life
(帶領我重生)
Frozen inside, without your touch
(沒有你的觸摸,我內心天寒地凍)
Without your love, darling
(失去你的愛,親愛的)
Only you are my life
(只有你是我的生命)
Among the dead
(在一片死寂中)
I've been sleeping a thousand years it seems
(看起來我已沉睡千年)
Got to open my eyes to everything
(現在要睜開我的雙眼)
Don't let me die here
(別讓我在這死去)
Bring, me, to, life
(請帶領我重生)
Wake me up inside
(從靈魂深處喚醒我)
Wake me up inside
(從靈魂深處喚醒我)
Call my name and save me from the dark
(呼喚我的名,將我從黑暗中救起)
Bid my blood to run
(讓我的血液重新流動)
Before I come undone
(在我毀滅前)
Save me from the nothing I've become
(解救我免於化為虛無)
Bring me to life
(帶領我重生)
Bring me to life
(帶領我重生)
Bring me to life
(帶領我重生)
 
                              
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 小品玉閣 的頭像
    小品玉閣

    實踐女孩的實踐旅程

    小品玉閣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()